SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 18, 2010

Demam ke?

Badan aku ni dah rasa macam panas-panas je ni. Sebab demam ke sebab aku pakai baju 2 lapis? Huhuhu... Baju kurung aku ni jarang. So, kena la pakai inner. Bulan-bulan posa ni nak buat tayangan percuma ke?

Bulan tak posa pun kalau baju jarang memang pakai inner la. Gila ko nak suruh aku kena bambu dengan laki aku ke hape? Hahaha!

Jadi produktiviti keja adalah menurun.

Macam nak balik half day pulak. Tapi karang ada orang jerit 1 opis ni kata tak ada istilah half day! Padahal dah 2 hari selamba orang yang dok jerit-jerit tu balik half day.

Dah rasa macam nak tertido dah ni. Demam ke aku ni? Dah lama rasanya aku tak demam. Hari tu housemate aku semua terlentang aku sorang la yang gagah perkasa. Family aku kat kampung pun demam gak hari tu.

Asal puasa je mesti aku demam. Huhuhu....




No comments: