SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, August 26, 2010

Sahur nasi goreng pedas :)

Ada meeting kejap lagi. Bulan puasa jarang ada meeting. Seronok ok. Hahaha...

Ye la, tak ada makan-makan. Jadi feeling nak meeting tu ke laut la peginya. Padahal ada makan-makan pun sama je feeling aku dengan meeting ni. Huhu...

Perut adalah bergelora. Hasil bersahur nasi goreng pedas kak ita.

Hehehe... Betul-betul mujarab melawaskan segala isi perut ni. Aku pun berapa hari sekali baru dapat 'melabur'. Agak kotor di situ. Huhuhu... Tapi bulan posa ni memang la. Aku susah nak berak. 

Sahur pagi tadi kak ita yang masak. Rajin-rajin semua housemate aku. Aku je pemalas. Hahaha... Aku dah bangun pagi tadi sebenarnya. Tapi kak ita kata,

'pi la sambung tido balik.'

Baiklah kak. Saya yang menurut perintah. Akekeke...

Aku dengan jujur pi sambung tido ye. Haram tak tolong masak. Sedar pun sebab dikejut suruh sahur. Lepas tu teringat dalam fridge ada daging burger. Goreng la buat lauk nasi goreng. Eh, nasi goreng ada lauk pulak. Wakakaka!

Tu je aku nak cerita. Sebenarnya aku nak bagitau aku ada meeting je. Ahahaha!




1 comment:

puterikurekure said...

awak ni...dah buat kita teringin ok. teringin daging burger. yummy!!!!!!!