SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, August 19, 2010

mee kari sodap.. Slurrrppp.. Slurrrppppp... ;p~~

Hehehe...

Semalam memang jadi la berbuka dengan mee kari yang isi berlambak-lambak. Sodappppp... :p~~

First time adik n housemate aku buat tu. Jadi pulak. Maka kembang kempis hidung sekelian alam. Wakakaka!

Aku nak tepek gambar but like i said before *chewah! mokcik skiping london.;p* card reader yilek la.

Nanti dapat gaji aku cari cable fon terus la. Tak payah la macam nak tercabut insang asek nak bukak belakang hp n keluarkan memory card.

So... Tunggu la lepas ni blog ni penuhhhh dengan gambar kalerful gitu. Hahahaha!

Sebab mee n kuah banyak lebih even dah banyak aku sumbat masuk perut pagi tadi pun sahur mee kari. Hehehe... Lepas tu santap nasik pulak. Ooo... Oooo....

Gumuk la ini maciam... ;p

 




2 comments:

Suliana said...

terasa nak wat mee kari plak.. hehe

Intan and The Boys said...

awak..ibu kita buat mee kari ini petang. meh la mamam. hehe.