SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, August 12, 2010

Adekah ini tanda-tanda depressed???

Perut aku sakit gila. Bukan sebab gastrik. Sebab start sakit dari pagi tadi. Aku sahur ok. Penuh kegigihan masak sardin dengan telur dadar pagi-pagi buta.

Sakit dia ni macam orang nak period tu. Macam senggugut pun ada. Tapi aku baru je period. Takkan tak sampai 3 minggu nak bocor lagi.

Dah la sakit perut. Nak buat keja pulak pc ni hang aje manjang. Asal aku nak filter data yang berlonggok ni mula la hang. Keja dah la banyak nak settlekan sementara pengarah aku tak ada ni. Karang kalau dia ada kejap-kejap aku kena datang mengadap.

Kalau tak pun tetiba dia nak tengok report pelik-pelik. Or suruh aku draft surat. Or tanya aku kenapa orang miskin ni tak kurang-kurang. 

Hish....

Memang mencabar tahap kesabaran di bulan ramadhan al-mubarak betul ni.




No comments: