SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 4, 2010

Nak belajar menjahit ni

Hari ni memang syorrgaaaa... Buat keja tanpa gangguan. Sebab bos kecik cuti. Yippie ya yeayyy!! Hahaha! Gelak sakan ko kan. Esok jumpa bos padan la muka.

Sempat jugak la aku google mana ada kelas menjahit. Aku nak belajar menjahit ye. Dah lama dah nak belajar. Tak menyempat-nyempat je. Sedih.. Tsk.. Tsk...

Kalau dah pandai jahit nanti boleh la buat baju untuk Amir. Hehehe... Mesti syomel je buat baju kecik-kecik. Kalau ada anak gegirl lagi la syomel. Eh, berangan pulak. ;p


Siapa rindu Amir? Nah sekeping gambo pengubat rindu. Hahaha! yang kat sebelah tu pasti la nak enterframe. ;p




Ok, tu je. Tata! Dah 4.30 dah. Bersiap nak al-caboooottt! Hahaha!


2 comments:

LoVEaQshA said...

Wah lau da terer menjahit bole tempah baju fesyen 2/3pasang..!~
Leh dpt diskaun kn kira kwn2..hikhik

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

berbaloi-baloi kalau tahu menjahit ni..