SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, August 24, 2010

Kena marah la

Tadi ada orang call marah-marah. Sob.. Sob..

Aku kan handle orang yang nak mendaftar dalam pangkalan data miskin tu kan. Orang tu marah pasal dia kata dah lama dia hantar borang tapi apesal nama dia tak ada dalam sistem.

Dia hantar kat cawangan. Cawangan pulak kata dah forward kat hq. Kat hq tu kat aku la. Lepas tu dah marah-marah aku pulak.

Ramai sangat dah orang mengaku miskin ni uncle. Sampai tak terjejak nama uncle ada ke tak ada. Rerupanya ada. Staff aku tak dapat detect. Dah bos dia ni la nak menjawab.

Tapi dengan segala skill lemah lembut, sopan santun dan penuh kesabaran dan kesusilaan aku berjaya menekel uncle tak marah-marah lagi. Huhuhu....

Dah la uncle cakap ubah-ubah. Kejap pencen banyak tu. Kejap silap tukar pulak. Aiyoooo... Boleh pulak macam tu.

Tak apa la. Aku ni tengah cuba menonjolkan ciri muslimah sejati. *muntah.. hohoho* Maka sabar je la ye senah. Kena marah pun senyum padahal dalam hati dah macam naga berapi-api.

Terus migrain makin teruk. Tapi still boleh kontrol senyum lagi. :):):)



No comments: