SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, August 30, 2010

Netbook ke notebook???

Tengah tunggu mesin basuh stop spin. So, mari berbelogging. Ehehehe...

Amir macam biasa la. Tengah tido. Kalau dia tak tido tak ada can ummi dia nak jadi blogger tegar ye. Sebab suka berkepit dengan ummi. Kalau ummi ngadap lappy dia pun nak tekan-tekan jugak. Oh, tidakkkkk......

Kawan laki aku ada jual netbook. Rasa macam nak beli. Tapi tengah pikir ni. Netbook kan cinonet. 10 inci je. Aku ni kalau kecik-kecik kejap lagi cepat la jadi bengang sebab tak puas hati kejap-kejap nak scroll ke atas bawah ke kiri kanan. Tapi murah laaa....

HP Mini 1k saje. Aku dah la tak ada lappy ni. PC laki aku kat rumah sewa sanun pun monitor dah jahanam aku tak tukar-tukar lagi. Aiyoooo... Patah kaki ku mau bisnes n berbelogging tau.

Korang rasa mana yang bagus ek? Netbook ke, notebook ke? Aku dalam dilema ni. Dilema nak mengabiskan duit. Huhuhu....

Benda alah tu kawan dia tengah promote. Ada 30 bijik je. Tak boleh booking plak tu. 1st come 1st serve.

Huuuuuu.... Mau beli ke tak?




2 comments:

Unknown said...

jangan beli netbook,lebih puas beli notebook kerana netnook xda dvd,cd rom,juga memory ram rendah,grafik juga tiada.apapun jika ingin beli juga,boleh,cuma terpaksa berpuas hati dengan kekurangan dier jer.kiter ader buat post pasal kekurangan netbook serta 10 barangan wajib dimiliki untuk netbook.

amiys said...

najib - thnks for da info.. :) nk kena pi tgk blog najib ni :)