SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 11, 2010

Mari la beli produk tempatan - promote tetiba ;p

Baru balik dari Giant. Sengal-sengal oh badan angkat barang. Huhuhu...

Siap dah list barang apa nak beli maka tidak la melencong beli barang yang bukan-bukan ok. Hehehe... Lagi pun shopping kilat ni tak perlu meleweh-leweh ke tempat lain ye. Ko rehat sejam je kan. Hahaha!

Ingatkan beli barang sikit ringan la. Sekali berat dia humang aiiii... Boleh bermuscle lengan akak ni.

Biasa la, beli sardin. Itu harus ye. Huhuhu... Bila dok bujang macam ni la. Cuba ko dok dengan laki. Mau kena perli hari-hari dok tala sardin je.

Dan aku juga membeli ini.



Hasil daripada tengok tv dan terus macam nak rasa la. Aku ni suka makan keli. So, mari kita try produk buatan Malaysia ni. Kalau sedap boleh beli lagi. Hahaha!

Tapi kat Giant mahal oh Mr Keli ni. 6 hengget 1 tin. Lagi mahal daripada Sardin Adabi tu. Huhuhu...

Dan petang ni sharp pukul 5 aku akan terus punch card n challo. Sebab kat kawasan opis aku ni boleh tahan dia punya jammed tu. Takmo la bukak posa korek hidung pulak. Wakakaka!






2 comments:

Suliana said...

selamat berpuasa amisy :-) dah apply cuti raya? tiket bas dah beli?? hehe..

amiys said...

cuti raya? nk apply awal karang bos aku tu mula la hangen meroyan.. hahaa! aku balik drive sendiri kot...