SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, August 23, 2010

Sahur marbeles

Assalamualaikum semua :)

Pagi-pagi ni kepala aku rasa macam dicompressed sikit. Hmmm.. Masa time sahur tadi sakit perut. Takkan bawak ke kepala pulak kot. Musykil di situ.

Oh, sahur sungguh meriah sekali lauk aku. Bihun sup semalam ada lagi. Lepas tu lauk sambal goreng jawa yang aku masak penuh semangkuk n Mr Keli. Hehehe...

Rasa Mr Keli tu sejibik sejibon macam rasa sardin ok. So, tak ada la pelik sangat kot keli dalam sos tomato. 

Dan sambal jawa adalah menjadi kecuali kurang potato. Aku dah siap masak baru aku perasan aku lupa goreng kentang n masukkan dalam sambal aku. Tsk.. Tsk... Tapi tetap marbeles.

Hahaha! Puji diri sendiri. ;p

Hmmm... Hari ni banyak keja nak kena settle. N petang karang aku kena jadi usherer untuk majlis berbuka puasa. Bukan la jadi usher penyanyi tu ok. Ni function berbuka puasa ketua kampung dengan pak menteri dekat politeknik.

Nasib la poli tu belakang opis aku je. Tapi pintu masuk nak kena pusing pulak. Boleh tak agak-agak kalau aku panjat je pagar poli kat belakang nun? ;p;p;p



No comments: