SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, August 16, 2010

Suasana berbuka kat kampung :)

Hari ni letih semacam la pulak.

Sahur tadi dalam tren. Makan la 2 bijik roti tuna dengan sardin hi5 tu dengan sekotak milo. Perut pun dah start berdondang sayang dah ni.

Ni namanya perut melayu tulen. Tak jumpa nasik mula la menggigil. Huhuhu...

Berbuka ni pun tak tau nak makan apa.

Ingat nak berbuka kat opis je hari ni. Banyak sangat keja nak kena settle. Tetiba rasa macam musafir di Aidilfitri. Hoh! Aidilfitri pun belum lagi senah. Hahaha!

Balik berbuka puasa hari tu sangat best. Sebab aku dok tunggu makanan je. Memang hampagas punya menantu. Huhuhu..

Tapi siriyes la aku memang tak tau nak tolong apa. Tolong cuci pinggan lepas makan je la kot. Nak tolong hidang makanan pun ala-ala malu. Padahal dah nak masuk 2 tahun kawen. Agagaga~~

Mak mentua aku pulak time berbuka semua dia hulur kat aku. Hahaha! Syorgaaaa... Tapi makan ciput je konon-konon perempuan melayu terakhir. Hakhakhak! Tapi lepas tu tambah la nasik. Memula je taruk sikit tu. Huhuhu...

Dan Amir sangat behave sepanjang orang berbuka. Dia dok sorang-sorang dalam katil dia n belek-belek buku hard cover yang ummi beli untuk dia sampai lunyai. Good boyyy.... :):):)

Lepas ni boleh la ummi belikan buku lagi. Hehehe...




No comments: