SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, December 30, 2009

Tetek @ payudara @ breast

Ok. Pagi-pagi dah merepek.


Aku nak tanya ni...

Apa beza tetek, payudara dengan breast?

Sama aje kan.

Tapi kenapa kalau aku sebut macam ni,

'Tetek aku sakit la.' *contoh la tu*

Orang akan kata dekat aku. 

'Eh, apa ni mencarut.' Or,

'Cakap sopan sikit boleh tak?'

Errr... Kurang kesopanan kah aku?


Tapi time cakap breast sekuat hati orang tak kata apa pulak.


Adekah perkataan tetek tu mencarut? Kan sama aje makna dengan breast tu. Konon kalau cakap breast adelah sopan kah?


Kalau nak sopan baik sebut payudara.


Dah macam bahasa buku la pulak kan. Kot tak singkatkan macam nama ubat orang dok jual tu, payuda. Wakakaka!





3 comments:

Misbehave said...

hahahahaha mcm my fren pon ada sorang, dia mmg malu nak sebut tetek.lawak!

dia akan sebut breast.

spender pon malu nak sebut.dia akan sebut underwear.

hahahahhaha!

LoVEaQshA said...

hehe lau kna ngn sy sume yg kelucahan tuela jadi bhan sebutanku..!!!~huhu

HaLuSiNaSi said...

misbehave - tu la.. lawak kan sbb makna sama je.. hehe..

loveaqsha - ahahaha.. same la.. melucah sokmo... ;p