SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 10, 2009

Keguguran....

Tajuk suspender je. 

Keguguran rambut ni haaa.. Sekali kuak rambut, berhelai-helai la yang tertinggal kat tangan aku yang mulus ni.

Orang tua-tua cakap kalau anak dah pandai menyembur air liur, ibu dia akan keguguran rambut? Ada betul ka?

Rambut aku dah makin menipis ni. Sebab hari-hari gugur dalam jumlah yang tak kuasa la aku nak bilang.

Eh, ada potensi jadi botak macam ni.

Tak nak!!!!


 

11 comments:

@e_da said...

sama la kita... mika dah makin aktif mnyembur... rambut ida pun dah nipis.... mak ida pun ckp mcm tu...

puterikurekure said...

betul2...kite ni biarpon khalish tak menyembur, baru main2 ngan air liur tapi rambut kite dah gugur banyak la...

huhuhuhu~

AmiYs said...

ida - amir ari tu main2 ngan air liur.. skrg dh pandai sembur2 kot.. tu yg gugur rambut.. mak mertua la ckp mcm tu.. huhu...

puterikurekure - ye.. byk kan gugur.. dah x tau nak pakai syampu ape ni.. hehe..

ezzati said...

mmg saspen je tajuk...smelaa..ada prob rmbut gugur gak ni..uhukss

afiq said...

memang saspen.. gegar jantung bace.. ahahahhaha... gugur rmbut yerk... ermmmm cbe lah rawatan tradisional...huhuhu basuh ngn sntan etc...

AmiYs said...

ezzati - haha.. saje tajuk gempak.. gugur gak ek rambut..

afiq - hahaha.. ha'ah ek.. da lame x basuh rambut ngan santan.. nnti nk try la.. ngeeee.. :D tq aaa...

Sharinginfoz said...

hmmmm carilah apa2 petua untuk mengelakkan or mengurangkan...

fuadnis said...

oooooooooo............

haha..panjang ooo kita..hehe...patutla rambut kita gugur..rupe2nye pasal baby kitapun dah menyembur air liur..bukan sket2..banyak...mmg cenggitu ye????

julietANNA said...

anna ni single lagi tp rmbut dah gugur.mslh hairfall lah kot T___T
tp memang org cakap ibu lepas beranak akn gugur rmabut kan?

AmiYs said...

sharingInfoz - sedang mencari ni.. :)

fuadnis - hehehe.. xtau la.. org tua ckp mcm tu... kita ni ikut aje..

AmiYs said...

julietANNA - time single dulu rambut akak gugur gak.. tp x byk le.. lepas beranak ni hormon dh x betul kot.. hehehe..