SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 22, 2009

Kita lihat siapa yang kenaaaaa.... ;p

Ok, aku kan dah janji nak bagi hadiah kat orang yang dapat jawab teka teki aku kat entry ni kan.

Well, dah ada jawab yang betul.

Hahahhaa...

Mari kita lihat siapa yang kena......




Nampak tak yang aku petakkan kaler purple tu...

Ye cik benz.. Jawapan anda adalah masyuk. Huhauhauahua! Sebab burung tu tutup telinga guna kepak dia maka tergolek bird la ke bumi. Ahaks!

Sila bagi address anda sekarang cik Benz.

Cik Yan, siapa suruh jawab lambat. Hahahah! Kalau nak kongsi la dengan Benz.. Agagagaga..

;p


P/S : Cik yan... adekah anda sudah lupa cara-cara berblogging sehinggakan sawang telah menyaluti blog anda?

 


 

3 comments:

BeN`z said...

huiyeh! huiyeh! huiyeh!

aku betulllllllllllll! hahahahhaa! yan nak kongsi? tamo laaaaaa! chenta ku bukan utk dikongsiiiii! muahahahahaa! motip kan?

ngeh ngeh ngeh. nak post ke? ala, nanti2 aku turun sak lam. bg by hand lah. baru bleh senggul2 pipi ngn montot. aummmm! hahahahahaa

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

aduss terlepas lah pulakk...

smoochyn said...

ben aku xkire...kite kan besties marilah share bersama2.,.mauhahahah..aku sanggup bwk ko p shah alam ni..nk senggol montot ngn cyma..hehehe..harusla i menang kan..

p/s:cyma..err..agak lupe la..ape kate ko update kan utk aku sekali..heheh