SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 1, 2009

Mana mood aku pergi ni.....

Iyeeee... Aku kat opis lagi.


Malam ni kan aku ada meeting. Kata berkhidmat untuk negara.


Aku dah la ngantuk ni. Karang bos dok bercakap kat depan aku pun bercakap dalam mimpi kat belakang.


Eh, ni apesal bau rokok dalam opis ni. Makhluk mana yang bijak laksana merokok dalam opis beraircond ni ntah.


Aku memang tak ada mood langsung la hari ni.


Benci ah!



3 comments:

qasehnunu said...

cik mood pigi mane yer??hehe

AmiYs said...

qasehnunu - mood da terjun lombong.. huhu...

AmyNa said...

mood masih hepy raya korban tue..ihikss!!