SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, December 7, 2009

Aku ada acc twitter rupanya

Ok, aku pelik.


Aku ada acc twitter rupanya tapi aku tak pernah tau kewujudan makhluk twitter tu selama ni.


Hasil dari godekan aku kat website twitter aku dah ada 20 follower.




Kagum tak?




Hahaha!





Aku dah tepek widget twitter kat sebelah kiri tu. Tapi kejap macam timbul kejap macam tenggelam.





Ah, lantak la situ dulu.




Saya mau siapkan slide untuk lusa.




Esok nak pi klinik gigi.




Berdenyut-denyut dah ni.








3 comments:

eKyN said...

hye..oh xpenah sdar ade acc twitter?
dan ade 20 fllower?
wahh mcmmane tu..haha terer seh

AmiYs said...

ekyn - yup.. slalu ade emel kate ade org follow.. tp x pnh register.. td godek2 ade 20 follower.. hahaha... misteri nusantara btul..

Sharinginfoz said...

tak pernah guna benda alah tu....