SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 3, 2009

kekusutan otak

Aku banyak aje benda nak story mory sebenarnya.


Tapi sebab otak aku dah kusut maka segala story mory itu telah hilang dari ingatan.


Takkan otak pun nak kena pakai syampu anti kusut lak. Hahaha!


Nanti la, kalau otak aku dah service baik punya aku cerita la apa-apa.


Ni gaya penulisan pun langsung menyakitkan hati sendiri jek bila baca balik.


Hoho...





3 comments:

qasehnunu said...

nunu ade jual shampoo anti kusut musut...khas utk otak pye..nk x??special price taw...hehe

AmyNa said...

okies frend..nnti bila segalanya dh clear..terus lah semadikan d sini yer..jangan biar kan lama². nnti lama².. (^_^)

Sharinginfoz said...

tak apa sekaki sekala kusut kan.. nanti tak kusut2 tulis byk2