SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 8, 2009

Badak berendam sedap tapi kalau badan macam badak berendam? Ayaks!

Sehari ni nak tau aku buat apa?

 Aku ke klinik. Tapinyeeeee... Gigi aku tak boleh dicabut hari ni. Sebab gusi ai bengkak lagi.

Eh, ingat dah boleh cabut. Tak suka la macam ni. Dapat la ubat berkoyan-koyan. Kena abeskan pulak tu.

So, kena tunggu lepas aku balik dari kursus n balik dari kampung la baru boleh cabut.

Lepas dah kata gigi tu tak boleh cabut aku pon ape lagas, jalan-jalan la macam orang tak ada keja. *tak pulak sakit gigi bila dah berjalan-jalan tu*


Padahal keja kat opis berlambak. Hahaha! Orang sakit mana boleh buat keja. *ajaran sesat mana ko ikut nih?*

Saje la aku nak release tension.

Sudahnya aku beli benda ntah apa-apa.

Hasil daripada terkejut tengok berat badan aku yang dah macam badak berendam tadi.

Berat aku 65kg okehhhh!

Tiba-tiba rasa badan aku dah sangat besar dan kembang semangkuk.

Ngerinyaaaaaa!!!! 





3 comments:

ezzati said...

ku sekarang kuat makannn..waaa..tkt gak naik ni..

ezzati said...

semoge cpt sihat yerkk

AmiYs said...

ezzati - tq zati.. xpe, mkn je dulu.. pk kurus tu kemudian.. haha..