SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, December 20, 2009

Teka teki teka tekuk.. siapa 1st jawab betul ada habuan untuk anda.. haha!

Sticky mode lagi *nak kena lempang..haha!*. Aku tengah baik hati nak bagi christmas present ni. Lalala~~ Kalau dah jawab tinggalkan jejak bertapak anda, emel or blog or whateva la.



Waahhh.. seronot.. seronot... Dah abes taklimat.

Tapi tak seronot sepenuhnya la pasal esok exam.

Kepala otak dah la bebal sebab dah lama aku tak exam ni. Terus nak baca apa pun tak masuk otak. Takkan nak menoyol pulak. Nak kena tendang dari bilik exam?!

Ni, aku ada 1 teka teki.

Sebab bosan-bosan tahap cimpanzi tadi la. Orang berceramah kat depan kitorang berteka teki kat belakang. Lepas tu bila kena soal terus buat-buat tengok tempat lain. Dengan harapan penceramah tak panggil suruh jawab soalan.

Wakakaka! Perangai macam budak-budak.

Ok, siapa boleh jawab aku kasi hadiah misteri.

Soalannya adalah.....


Ada 2 ekor burung tengah terbang bersama-sama. Lepas tu tiba-tiba lalu la sebijik kapal terbang dekat dengan 2 ekor burung tu. Tiba-tiba 2 ekor burung tu jatuh. Padahal kapal terbang tu tak langgar pun burung tu.


Korang agak-agak kenapa?


Hehehe...


Sila berfikir secara out of the box sekarang.


Hakhakhak!


Eh, lupa. Orang pertama jawab betul la aku bagi hadiah. Kalau semua jawab betul tak makan la mokcik karang. Huhuhu...

8 comments:

Intan and The Boys said...

apa ek?
ala...tak tau la...

er...sebab...sebab....
tak tauuuuu...

wuwuwuwu~

amiys said...

puterikurekure - hehehe... sila cuba lagi puan Intan.. saye nk bg hadiah ni..

Nunu Jamri said...

sebabnye adalah.......


hmm,,jawapan dy ape ea???hahaha

benz said...

sebab burung tu terkejut ada burung beso terbang sesama ngn dorang?

hhahahhahahaha! mencik la teka teki ni. hhahahahhaaa

benz said...

aku nak jawab lg. hahahaha!

sebab 2 ekor burung tu tutup telinga depa dgn kepak. kan katebang tu bising. so, bila tutup telinga tergolek jatuh ke bumi ar depa. hahhahaha!

adekah ape aku jwb ni? hahahahaa

amiys said...

qaseh - hehe... xde jwpn ek..

benz - hahaha... ben.. yg 1st tu slh.. yg no 2 tu.. jeng.. jeng.. ;)

MiesSha said...

sebab dia terkejut ado burung lg besar lalu...kekeeeee

smoochyn said...

ape !!jwpn ben betul ke..jwpn aku same cam ben la cmtu..jd ben kene share adiah..yeay!!!