SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, December 18, 2009

Sudah sampai

Amir tengah tido n Abang Misai pi keluar naik moto pi mana ntah maka boleh la aku melayan blog.

Sampai BM pagi tadi pukul 4 lebih. Laju pulak train ni. Aku sedar masa stop kat Tanjung Malim aje. Lepas tu terus pengsan tanpa rasa bersalah.

Budak sebelah ala-ala nak berborak pun aku abaikan. Huish... Sombong ke aku ni? Idok le. Aku ngantuk sangat. Badan dah lunyai macam sayur benyek punya penat.

Aku tersedar balik masa tu dah dekat sampai stesen Nibong Tebal. Itu pun pasal budak sebelah aku mengigau menjerit sampai semua orang yang dalam koc tu terjaga. Hahaha! Penat sangat ek dik. Terus tersipu-sipu budak tu.


Bagus la dia jerit kejut aku. Kalau tak harus terlajak ke Butterworth untuk kesekian kalinya. Hakhakhak! Pernah terlajak sebab tertido k. Nasib baik la tak jauh sangat.


Kot terlajak pi Padang Besar pasti la meraung. Meraung ke? Ke pi turun shopping mopping kat sana. Ewaaahhh!


Amir bijak ok. Aku balik dia tak nak dok baring-baring. Nak suruh dukung. Sikit-sikit merengek. Haaaa.. Tak balik lagi lama-lama. Kan dah kena dera dengan Amir. Nak berdukung semedang.


Bapak dia pun sama jadi mangsa. Abang Misai pun pi kursus gak 2 minggu. Abes semalam. Malam semalam Amir terus buat perangai tak nak tido. Hahaha! Sudahnya pagi tadi melepek bangun lambat laki aku lepas amik aku.


Eh, teka teki aku tu tak ada siapa nak jawab ke? Aku tengah murah hati nak bagi hadiah ni.


Selagi tak ada orang jawab aku buat sticky mode aje karang. 


Wakakaka!


Dah, aku nak makan. Mak mertua tersayang dah masak untuk menantu hantu pemalas dia ni. Huhuhu...





No comments: