SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 4, 2009

Tiba-tiba rasa nak emo

Hari ni entry adalah entry emo sepanjang masa ye. Marah, tekanan, bengang, menyampah, busyyyyyyyy manjang.


Apesal aku nak marah tetiba pulak ni kan. Sebab tadi aku nak minum air kopi 3 in 1 lepas tu nak bukak sachet tu aku tak jumpa gunting.


Sebenarnya dah lama memendam rasa nak marah ni. Huuuuiiii... Tarik napas bebanyak....


Gunting tu memang dari start aku masuk keja dah lesap dari penglihatan dah. Tapi hari ni baru aku rasa nak marah. *boleh gitu?*


Lepas tu aku nak marah lagi pasal time aku cuti hari tu segala harta benda aku dalam bilik ni banyak yang hilang. Pensel yang aku dah korek bagi tajam semua hilang lesap tak dapat dikesan. Pisau aku pun hilang.


Klip kertas aku beli sendiri tak mintak opis pun dah menyusut. Stapler aku pun hilang *nasib baik yang opis bagi*.


Apa lagi? Apa lagi yang hilang?


Eeiiii... Banyak la.


Aku pasang cctv dalam bilik ni karang. Haaaa....



p/s : gila.. tetiba nak marah.. huhuhu...



No comments: