SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 23, 2009

Aku nak balik on time

Ngantuknya la... Mata ni berat betul. Kalau tido confirm dah tak boleh bukak mata. Macam kena gam dengan gam gajah.


Semalam tak boleh tido. Pukul 1 lebih baru aku tido.


Pulak tu abes lenguh 1 badan.


Dah la tadi kena rushing pi Putrajaya bersama 'bos kesayangan'. Huahuahua! Mati la budak-budak ni perli.


Banyak keja pulak dah hujung-hujung tahun ni. *macam selalu aje banyak keja sebenarnya*


Haaaa.. Semalam aku jalan-jalan kat Medan Budaya Shah Alam. Tujuan sebenar adalah mencari cloth diaper. Jumpa la Qis mummy Darwishes tokei jual CD nih. Hehehe...


Qis, saya dah gaji ni. Mau rembat cloth diaper untuk budak debab Amir. I dah roger-roger tadi. Qis bz kot. Huhuhu..


Sangat friendly la Qis ni. Ini amoi tarak sombong ooo. Bagus.. Bagus... Macam ni la customer suka. Hehehe...


Mau balik cepat la hari ni. Penat wei...


No comments: