SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 10, 2009

Perut pun buleh melecet ke?

Ketahuilah bahawa aku adalah amat perlu untuk menguruskan badan dan mengempiskan perut.


Aku dah gemuk. Wuuwuwuwuwu...


Buktinya?



Oke, kalau aku kata perut aku melecet sebab dok bergesel dengan kain baju kurung korang caya tak?


Sila la percaya. Hukhukhuk... *takkan aku nak tepek gambo lak kan*


Pedih oke perut aku. Nasib baik sikit aje. Nampak sangat la perut tu dah melakukan tumbesaran yang melampau.


Aku jadi kuat makan la sekarang ni. Tak tau la apesal. Adakah kerana gembira? Nak gembira apakejadah? Dah la anak dengan laki jauh.


Tak boleh jadi ni. Dapat gaji ni memang wajibun aku cari krim pati halia plus limau nipis tu. Nak beli bengkung moden pitih kena kumpul la....



p/s : entry adalah auto publish sobab aku adalah amat bz dengan macam-macam keja...


No comments: