SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 3, 2009

Bateri kong la pulak

Lunch hour karang aku berdesup keluar opis.


Aku nak pi klinik. Lepas tu nak balik rumah. Condition aku agak kritikal sekarang. *tipu*


Tak ada la kritikal mana pun. Kalau tak dapat mc aku balik la opis balik. Aku nak balik rumah nak amik adaptor aje.


Sebab hari ni aku ingat nak senang la guna bateri aje dekat breast pump tu. Sekali bateri pulak macam kong. Nak bawak adaptor konon macam gabak besar n berat kan. Haaa... Tak pasal-pasal la tek aku dah bengkak sekarang sebab tak boleh nak pam.


Tapi tadi aku dah test bateri tu kat rumah. Ok aje pun. Memang saje nak kenakan aku. Huhuhu...


Ni la breast pump aku. Brand Tollyjoy. Itu adalah hasil perahan minggu lepas ye.





2 comments:

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Banyak gak susu tu ye... Hhhmm... Nie kena menuntut nieh... Leh ke jadik cikgu??? Hehehehe!!! ::.

AmiYs said...

Mrs Mondok - Ahahaha.. petua dia mkn n mkn n mkn... ahahaha... xde la... ikut mood gak tu.. klu time byk mmg byk la... time sikit alahai.. tp slalu2 la urut breast tu.. mesti dpt byk... hehehe...