SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 6, 2009

Tak best betul esok kena keja pulak... Warghhh!!!

Bertenang ok.. Bertenang.. Jangan bertendang.


Tarik nafas dalam-dalam. Hembus nafas slow-slow... Fuuuhhhh... Fuuuuhhhhhhh... Ok, macam tu.


Bayangkan anda berada di sebuah pulau yang sunyi dan tenang dengan suasana yang menarik.


Ahhh.... Tak terbayang pon.


Aku tengah cuba control kuciwa nih.


Sebab esok pagi kena datang keja. Huuuwaaaa!!!!!!


Tadi bos sudah angin 1 badan lor sebab slide yang nak present depan KP nanti tak siap lagi. Sebenarnya info semua dah ada. Just tak sempat nak update aje dalam slide tu. *bukan aku la yang buat*


Terus bos bagi arahan esok pukul 10 semua kena datang keja. Hukhukhuk...


Baru aje aku pasang angan-angan nak kemas bilik, kemas rumah segala. Sebab aku dah geram semut banyak dalam rumah tu entah dari mana datangnya. Asal masak air je biar sejuk nak masukkan dalam botol semut pun sibuk nak berenang.


Tak pasal-pasal aje nanti aku dehydrated tak cukup minum air masak pulak. *haha! tipu*


Tak suka la macam ni. Huhuhuhu...


No comments: