SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 17, 2009

Amir the debab boy

Aku ada kata nak tepek gambo Amir kan.


Ni la dia latest pic hero aku yang sorang tu.


isap puting kesayangan dia sambil merenung masa depan.. haha...



aku tgh snap tiba-tiba dia buat muka lawak.. haha!



titon.. nampak putih pulak anak aku ni... ummi dengan abah macam gerhana sikit.. huhu!







Makin debab n montel buat aku geram rasa nak gigit-gigit je pipi dia tu. Hehe.. Rindunya kat Amir... Minggu ni tak boleh balik pulak.


Dem u KTM! *motif marah KTM? hahaha!*


Ok, sila sambung keja anda yang berlonggok itu.



8 comments:

@e_da said...

alalalaaa tomeinya dia... mcm mika gak makin bam bam mata pun makin luas kan.. mika dulu lahir sepet sekarang dah bolat.. puting sama la amir n mika.. hehehhe cute kan...

AmiYs said...

ida - mata amir ni ikut mata abah dia.. klu ikut mata amiys mmg bulat lg la... heheh.. tu la, puting sama.. comei sgt bila amir isap puting tu..

Signorina Syima said...

pipi dia macam nak kena gigit.. nasib baik aku ni jauh...

AmiYs said...

syima - hahaha.. geram kan.. ummi dia ni pun rase nak geget2 je pipi gebu dia tu... hehe...

Mama Qiestina said...

waaaaaaaaa amir nak lawan bam bam Qies kaaaaaa??

gewaaaaaan la tgk calon menantu aku ni..hahaha bykla menantu :P

AmiYs said...

yat - hahaha.. dia amat tembam n semangat.. lenguh tgn aku ni klu xde stroller... huhuh...

encem x amir... hahaha...

Wife to Firdaus Ghazali said...

alololohhhh...tomeinya....le x auntie pinjam amir sekejap...???haha ;p

AmiYs said...

azie - hehehe..buleh tp antie azie kena tanya abah amir la sbb amir dok dgn abah.. :)