SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 3, 2009

help me!!! ceriakan hari ku... huhuhu....

Kepala pening... Hingus meleleh... Tekak sakit... Badan panas suam-suam kuku.... Kadang-kadang rasa seram sejuk....


Haruskah aku ke klinik?


Semalam beria la aku kata nak pi klinik segala kan. Tapi bila dah datang malas tu terima kasih je la.


Padahal klinik tu sehala je dengan jalan nak pi keja. Saje, malas nak singgah. Sampai macam tu sekali tahap malas aku ni.


Lagi pun banyak keja nak kena settle kat opis. Khamis ni dah ada meeting pulak. Kalau aku tak siapkan harus lah bos aku jadi Nadia Mustafa dalam cerita Jangan Tegur tu. Eiii.. Ngeri ah!



Ah, bosan! Ada sesiapa yang boleh menceriakan hari aku tak?



2 comments:

Misbehave said...

CERIA CERIA CERIA CERIA CERIA !CERIA CERIA CERIA CERIA CERIA !

ceria x? larikssssssssssssss.hehehe.

*sila jgn lempang saya.hahahaha.

AmiYs said...

misbehave - hahahaha! gelak sorang2 nih... kira ceria la tu... :D