SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 10, 2009

Makan besar hari ni

Waaahhh... Sangat kenyangnya.


Eh, lupa nak snap gambo apa aku makan tadi.


Alkisah la kan, bos besar datang. Maka perkara wajib la adakan makan-makan tu. Sekali bos besar puasa la.


Makan sedap. Breakfast *pukul 12 baru breakfast* siap berhidang bagai. Rasa macam anak raja pulak.


Menu breakfast adalah nasi dagang lauk kari ayam n kari ikan tongkol, kerabu mangga, mihun goreng, kuih cara berlauk, kuih apa ntah yang ada kacang tu. Eh, dah macam lunch pulak gayanya.


Lepas tu pukul 1 lebih makan lagi. Lunch pulak. Lagi meriah menu dia. Ayam goreng kampung potong suku, asam pedas sembilang, masak lemak daging salai dengan belimbing, sayur kacang buncis, kerabu kacang botol. Siap ada sambal tempoyak. Tapai pun ada. jeli kelapa feveret i pon ada jugek.


Aku rasa setengah ekor ayam kampung tu aku makan sorang aje. Mana tak mengembang perut kau sampai melecet. Muakakaka! Sendiri cari nahas sendiri tak sedar diri.


Sekarang aku dah macam biawak kekenyangan dalam bilik aku. Perut dah rasa macam nak meletup nih.




No comments: