SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, November 12, 2009

Saje gila glamer kejap




Apesal muka aku bulat? Adekah aku dah membulat?




Saje tangkap nampak blur-blur.. Feeling-feeling eksklusif.. Muakaka!




Si bulat!


Pic kuning.. Dah macam orang demam kuning...



Eh.. Apesal tepek muka sendiri banyak-banyak ni?


Gila glamerkah anda?



Hahahaha! Tak ada la. Aku saje je nak tepek pic sendiri. Meroyan nak tunjuk tudung baru. Wakakaka!


Ni la tudung aku beli masa pi pasar pagi kat stadium seksyen 13 tu. Yang putih tu pakai semalam. Yang belang-belang macam kuda belang tu pakai hari ni.


Feeling-feeling Soleha cerita indon tu la. Leha... Leha... Hahahaha...


Tak ada maknanya Soleha. Iras Marshanda pun jauh bebenor.


Senang sikit pakai tudung ala-ala Leha ni. Sarung aje. Tak payah kau nak pin-pin bagai. Kalau yang ada corak tu lagi best. Tak payah iron. Wakaka! Memang gila pemalas punya statement.


Budak opis ni cakap aku pakai tudung ni nampak macam ustazah. Lagi aku gelak guling-guling. Huahauhaua!


Perangai macam syaitonirrajim kadang-kadang tu buleh ke jadi ustazah? Maybe 1 hari nanti kot. Amin...


Hehehe...


Oke.. Oke... Sambung keja. Karang bos terjah lagi bilik tu.


Nanti la aku cerita pasal terjah menerjah ni.


2 comments:

cik EPAL said...

bulat itu comel ;)

AmiYs said...

cik epal - hahaha.. comel kan... *perasan jap.. hehe*