SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 20, 2009

Hitam mata sembapku

Member aku Su mintak aku tepek pic mata yang aku tenyeh eye liner tu.


Ni la dia.







Dah tak nampak sangat kesan eye liner tu.. Aku genyeh mata kot tadi... hahaha...



Amik pic mata aje ok. Tak kuasa aku nak amik pic muka yang dah macam apa ni.



Tak semenggah ok mata aku. Dah amik pic dekat-dekat ni baru perasan sudah ada garis-garis penuaan di situ. Ayaks!


Aku guna pencil eye liner. Liquid eye liner lagi la mak tak reti. Harus la seratus kali try baru jadi kot.


Muahahaha!


Perlu ke kelas mekap la macam ni.



4 comments:

mamaelly said...

huhuhuh elly plak..yg jenis pensel tak pandai..yg liquid tu yg retinye..hehehe

AmiYs said...

elly - waahh.. kena berguru dgn elly ni.. haha..

Suliana said...

rajin ko make up pagi2 buta..aku x nyempat la nak make up nyer, mandi pun x basah..hehe

AmiYs said...

suliana - aku main tonyoh aje mana sempat capai.. hahaha.. klu lmbt tu lip gloss pun x sempat taruk dah.. hahaha...