SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 18, 2009

Kembar upin ipin..hihi...




Ni bukan Upin mau pun Ipin.


Kita orang panggil budak botak mata besor ni Fik.


Botak sebab mama dia rimas tengok rambut dia dah tebal lepas tu berpeluh-peluh.


Suka sangat main bola. Pandai dah gelecek tu. Kagum aku.


Dia baru setahun lebih je. Apa dia cakap memang aku tak faham pun. Hahaha! Tapi kadang-kadang dia macam cakap 'hotak hang'. Wakakaka!


Siapa-siapa berkenan nak buat menantu sila hubungi aku. Nanti aku bagitau kat mama dia untuk tapisan. Hahahaha!



2 comments:

sukiminna said...

aiyok da botak die..nape xsimpan sket jambul cam ipin

AmiYs said...

sukiminna - hahaha.. nnti ipin xleh cari mkn lak..