SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 2, 2009

Tak suka la bila punch card merah

Punch card merah hari ni. Awal-awal bulan punch card dah merah. Huhuhuhu...


Aku rushing dari kampung. Naik train malam semalam. Bukan salah aku la aku lambat. Train tu yang lari schedule.


Patut gerak pukul 9 tapi pukul 11 baru gerak. Sampai KL Sentral dah pukul 7 pagi. Kejar komuter pulak 7.30 baru dapat naik.


Tunggang terbalik aku drive ke opis sebab pagi tadi ada meeting. Bongek aje rasa. Sampai opis terus masuk meeting. Menahan aje la sakit sebab bengkak tek aku tak sempat nak pam.


Sekarang pulak rasa nak demam. Tekak sakit-sakit. Lepas tu bersin jangan cerita la. Badan pun rasa panas aje ni. Demam apekah? Jangan la selsema babi pulak.


Eh, Apa simptom selsema babi ni aaa??


Kalau simptom dah macam serupa tu kena pi klinik la aku. Karang tak memasal aje aku jangkitkan kat orang 1 opis ni. Huhuhu... Ada kena tutup pulak opis aku.


Opis kena tutup memang melompat girang la orang-orang opis ni kan. Hahahaha!



No comments: