SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 4, 2009

Entry caca marba

Ai bz... Bz... Bzzzzzzz!


Huuuuu... Gila la aku hari ni. Kejap lari sana. Kejap lari sini. Makan pun dok ngadap pc buat keja. Kalau boleh dengan pc tu sekali aku makan.



Minggu ni tak boleh balik kampung. Waaa!!! T_T


Sebab demam tak ok lagi. Hingus meleleh-leleh. Mencik aaa!!! Tak dapat jumpa Amir. Rindu la saya...


Semalam aku kata nak pi klinik kan. Aku tak pi pun... Sebab time aku nak pi tiba-tiba pulak ok. Hingus tak ada, badan tak panas. Terus aku batalkan niat nak pi menyinggah ke klinik. Kalau aku pi confirm doktor kata aku saje nak mc aje. *pi klinik gomen tak ada maknanya nak dapat mc*


Ingatkan dah baik terus la demam aku tu. Malam semalam amik ko. Bersin, hingus meleleh, badan rasa sejuk menggigil-gigil. Sampai aku pakai sweater macam orang duduk kat kutub utara.


Sewel aku sampai Isnin depan. Huuuuuuu........




No comments: