SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 18, 2009

Nak makan orang

Lapar gila. Rasa macam boleh makan orang.


Aku kat opis lagi ni. Keja banyak oke. Kalau timbun-timbun depan aku ni confirm tak nampak muka jelita aku. ;p


Mata pun dah sakit pasal asek mengadap pc je. Keja aku ni kena guna sistem. Harus lah sentiasa meraba-raba aku lepas ni sebab dah rabun.


Pukul berapa pulak nak balik hari ni. Ish.. Tak dapat la makan nasi ambeng kat pasar malam dekat rumah aku hari ni.


Dah kopak-kopak pun nak beli makanan kat luar lagi. Masak sendiri la weiiii...


2 comments:

Signorina Syima said...

nasi ambang mmg sedap kan? pasar malam mana?

AmiYs said...

syima - feveret tu.. hehe.. pasar mlm seksyen 7 shah alam.. yg 1 kedai tu siap ada blog tp x igt lak addr blog dia..