SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 9, 2009

Dah setahun rupanya...

Baru lepas meeting n makan dengan kenyangnya. Soto sedap. Heeee...


Hari ni kan, kita sambut anniversary tau.


Anniversary apa?


Anniversary la.


Ni apehal gedik tetiba lak ni. Hahaha! Piang sekali.


Hari ni my wedding anniversary la. Dah setahun rupanya aku kawen. Sekejap aje rasa.


Bonus anniversary adalah Amir si budak debab yang jauh di mata dekat di hati. Huuuu...


Geram betul tengok pipi montel dia la...




Tak dapat nak celebrate dengan Abang Misai. Tak apa, tunggu hujung minggu ni aku balik.


Tapi rasanya celebrate kat rumah aje la. Masing-masing belum gaji lagi. Ades... Kesesakan poket sungguh kritikal sekarang.



2 comments:

zee nazeri said...

Happy Anniversary Amiys..
Bertuah, sdh lengkap setahun hidup bersama..

AmiYs said...

zee - thanks zee.. insya allah, rezeki zee pun akan sampai jugak.. amiys doakan zee...