SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, September 28, 2010

Weng weng

Salam

Video clip tadi tu entry auto publish. Semalam gigih cari kat youtube before balik rumah.

Aku suka lagu tu. Lirik dia menikam kalbu kan. 

AKU MASIH SETIA - DIA FADILLA
Kini telah tiba masanya
Untuk kita berbicara
Tentang hubungan ini
Yang makin dingin dan menyepi
Teman-teman ku membawa berita
Cerita kecuranganmu
Namun ku masih mampu
Masihku bertahan kerana
Aku masih setia

Namun kesabaranku ada batasnya
Mungkin jua kerna aku masih menyintai
Bukan ku menyalahkan
Hanya sekadar ingin mengingatkanmu
Agar cinta ini kembali bahagia

Semakin kusut kurasai
Hari berganti hari
Engkau terus membisu
Egomu makin membelenggu
Apakah aku yang keliru
Bingung dikaburi cemburu
Atau sememangnya dirimu
Sebenarnya sebegitu
Aku bukan boneka
Yang bisa kau lakukan semahunya

Namun cinta ini ku pertahankan kerana
Aku masih setia
Di sudut hatiku masih percaya
Dikau kan kembali
Seperti semula


Aku still tak ada mood. Sorang je yang tau kenapa aku tak ada mood. So, kalau aku update macam haram atau pun aku update semua stok-stok ayat pasrah atau mode sedih aku tengah layan perasaan la tu. Sori la ye.




No comments: