SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, September 29, 2010

Hujan tengahari = best tido

Hujan lebat pulak kat luar. Baru je lepas meeting. Setelah kureng bermeeting time puasa. Sekarang ni dah aktif balik la.

Hujan-hujan time tengahari ni memang sedap la peluk bantal tido kan. Bahagianya kalau dapat buat macam tu.

Ni kejap lagi aku bakal dibambu lagi. Pening~~

Hari ni dapat makan rendang daging. Yip Yip Yip! :D:D:D

Mesti kakak aku tengah bersilat kat rumah tu. Semalam beli sekilo daging. Tapi kan kitorang bantai beli je sebab sorang-sorang haram tak reti nak pilih. Just cakap nak daging sekilo. RM20 ye per kg. Housemate aku cakap harus ditelan lemak-lemak dia sekali sebab mahal. Hahahaha!

Aku nak tido la kejap. Sempat lagi ni sebelum meeting lagi 2.30 jap lagi.

Hehehe.. Jom tido. ;)




No comments: