SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, September 21, 2010

Evil plan

Aku telah membuat plan agak evil dengan staf aku. Nak cabut keluar lunch awal. Huhuhu.. Evil ke gitu??

Aku nak pi bank sekali. Nak renew road tax aku yang bakal innalillah hari Jumaat ni. Lagi 3 hari nak baru hegeh-hegeh nak renew. Maklum la, cuti raya sakan sampai tak ingat dunia. Huhuhu...

Bos pun tak ada. So, line clear. Muakakakaka! Gelak yang sungguh syaitonirojim. Waka waka eaaa eaaa... Hahahaha!

Bos cuti tapi tak bagitau pun kitorang. Bila aku MC tak sempat-sempat nak bagitau dia dah membebel-bebel macam apa dah. At least inform la. Boleh la aku jawab bila orang tanya dia pi mana. Hish....

Muka aku dah sembap gila kan.



Bawah mata tu dah hitam dah. Hasil daripada dok mengadap PC non stop dari pagi sampai petang. Time solat or pi toilet je la aku tak pandang pc pun sepanjang ofis hour ni.

Sebab gigih nak sifarkan orang miskin.

Kalau pakai garnier yang untuk mata je tu boleh kurang tak agak-agak? Ke elok pakai Safi? Aku sekarang pakai Safi Rania Gold tu. Tapi krim mata aku tak beli. Tu nanti la aku cerita.

Ok, sambung keja lepas tu aku nak cabut pi bank sat. :D:D:D




No comments: