SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, September 27, 2010

Amir dah pandai merajuk dengan ummi :(

Sangat sangat sangat dan sangat bored......

Rasa macam kosong je. Apa pun tak ada dalam kepala otak ni.

Hari Sabtu masa sampai kampung Amir ikut Abang Misai amik aku kat stesen keretapi. N dia merajuk.. Dah pandai merajuk anak teruna aku tu. Huhuhu...

Ummi panggil dia pandang ke lain. Ummi pegang tangan dia, dia tarik macam gaya orang tak suka kita pegang tangan tu. Sentap betul dengan ummi.


Ummi pun sedih bila Amir merajuk. Bukan ummi sengaja nak tinggalkan Amir. Ummi kena kerja.


Ni nanti 2 minggu aku tak dapat balik kampung. Mesti dia terus tak nak dengan aku kan.


Sedih gila bila fikir camni...





1 comment:

@e_da said...

dia dah semakin bijak.. pandai dah menjauh hati.. sian ummi dan amir...