SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, September 28, 2010

Rindu Amir Ridhwan





Sebab blogger adelah sengal tak boleh upload pic baru dengan editor baru dia ni so aku amik pic lama.

Dah setahun sebulan dah Muhammad Amir Ridhwan.

Macam-macam benda dah pandai. Sekarang ni fesyen berjalan macam orang tua ok. Kadang-kadang letak tangan kat belakang, kadang-kadang kat depan. Dah macam YB pulak anak ummi ni. Hehehe...

Dah pandai merajuk dengan ummi. Tapi pandai marah abah kalau abah marah ummi. Hahaha! Memang good boy anak ummi ni.

Kalau dia tak nak n kita paksa dia akan jerit 'amauuuu'. Tak mau la tu. Nampak kucing dah pandai sebut, 'cat, cat'.

Suka simpan makanan dalam mulut. Bahaya betul tau. Ummi suruh kunyah dia simpan pulak. Makan pulak tu meleleh air liur sampai siku kalau bagi dia pegang sendiri.

Kalau mandi suka peluk kaki ummi. Dengan ummi sekali basah kalau mandikan dia.

Pandai ajak orang berjalan. Kalau ummi dah siap pakai tudung dia pun sibuk nak berdukung. Kalau orang lain nak amik pun dah tak nak dah kat orang tu sebab nak ikut. Takut ummi tinggalkan dia.

Ummi rindu kat Amir. Rindu sangat-sangat. Ummi tak dapat balik 2 minggu ni macam mana la Amir kan.




1 comment:

|| a - j . E . E || said...

isk aku ingat aku sorang je ada prob dengan editor baru nih.. payah nak upload gamba.. tp aku punye da ok la...