SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, September 3, 2010

Tak boleh tido semalam

Assalamualaikum. :)

Selamat pagi semua. Aku mengantuk. Semalam balik keja pukul 10. Sakit hati punya pasal. Berbuka dekat opis. Gigih aku cuba turunkan balik figure tu.

Sampai rumah lepas mandi semua dah letih gila aku terus tebabom atas katil. Tapi tak boleh tido. Argghhh!!!

Pejam mata tapi bunyi kat sekeliling boleh tangkap kat telinga aku ni.

Rasa macam baru je terlelap tetiba jam hp bunyi kejut bangun sahur. Hukhukhuk... Apekah aku sangat mengantuk tapi tak boleh tido. Penat bergolek sana sini.

Kesudahannya mata aku bengkak ye. Dah rasa macam bola pingpong terjojol-jojol je ni.

Abang Misai malam tadi kena pi Langkawi pulak. Ada keja. Dia cakap Amir dah tak nak merangkak dah sekarang. Nak berjalan je. Hehehe...

Itu la penyejuk hati aku.

Yang lain memanaskan hati je. Huh...

Kejap lagi ada meeting. Lantak la korang nak bantai aku ke apa. Ada aku kesah???




No comments: