SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, September 27, 2010

takde tajuk dah

Salam. Morning semua. :)

Lambat aku update hari ni. Well, masuk opis pun lambat jugak. Bukan sebab tak sengaja tapi sengaja masuk lambat. Hahahaha!

Macam opis sendiri je aku buat kan.

Aku pi amik road tax kat bank tadi. Ate gile ko aku nak bawak kereta sampai opis dengan road tax dah mati tu. Tadi pun pi bank gamble je hope tak ada la polis ke JPJ terlebih rajin buat road block pagi-pagi buta.

Alhamdulillah, dah selamat amik road tax. Tapi tak lekat lagi kat cermin tu. Aku nak cari plastik lekat road tax tu dulu. Karang kalau lekat macam tu je berkerak la time nak tanggal kat cermin tu. Huhuhu... Nehi kebi nehi ok.

Aku tak ada mood sebenarnya hari ni. Tapi buat-buat ada mood la kan. Kalau ikutkan tak ada mood memang tak ke opis la aku. Tapi apekah mau dengar mak tiri membebel sebab petang ni aku kena pi meeting kat Sepang dengan dia? Oh tidakkkkk!!!

Ok, mau memanaskan enjin untuk buat keja. Jom! Jom!



No comments: