SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, September 21, 2010

Aku pun nak tepek pic raya jugak :D

Salam pagi :)

Sebelum start buat keja harus la update dulu apa yang patut. Hehehe...

Semua orang tepek pic raya. Aku pun menggigih jugak nak tepek. Even pic adalah tak banyak. Sebab malas nak snap n laki aku pun susah nak bergambar.

Sempat la snap Amir berbaju melayu. 

Berposing dengan ummi dulu. Nasib baik dia nak senyum. Hehehe...

Sibuk main ape tah. Terus abah pakai kan songkok. Tapi songkok tu abah punya. Amir punya tak beli. Ummi nak beli tapi abah kata tahun depan Amir tak muat dah.

Tengok tv. Mesti tengok iklan. Dia cerita kat tv tak layan sangat. Tapi pic blur sebab anak bertuah banyak gerak.

Pakaikan songkok elok pulak dia tak bukak. Kalau dia bukak pun dia pakai balik. Hahaha! Tapi kalau pakaikan topi harus la tak sampai seminit dia dah campak topi dia kat lantai.

Baju raya Amir adalah sangat gedoboh. Aku tak sempat nak alter. Ingatkan nak lipat n jahit sikit kat tangan n kaki tu. Tapi baju pun baru beli petang sehari sebelum raya. Malam tu baru sibuk nak basuh. So, memang harapan la. Pakai la gedoboh-gedoboh pun. Hehehe...

Ok, nak buat keja. Next week mesti dah start segala mak nenek meeting. So, harus la aku malas nak jawab kan kalau figure tu statik even kalau statik tu pun bukan salah aku. Huhuhuhu... 
Moh la kita bekeja. :):):)



No comments: