SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, September 2, 2010

feeling raya ke laut

Dah nak dekat time balik. Dah tak ada mood nak pikir kaler baju raya pun bila Abang Misai call kata dia kena keja time raya.

Orang yang dah lama keja ni memang suka buli orang tau. Marah aku.


Laki aku memang tak amik la cuti raya since raya tu memang dah cuti n kampung pun dekat-dekat situ. Tau-tau pulak bos atas dia buat roster tak tanya apa suruh keja start 9hb sampai 14hb.

Maknanya raya pun kena keja. Langsung tak ada cuti. Apa kes???


Apa maknanya raya ke 6 baru dapat celebrate??? dah takde feeling ok. Takde feeling. Sob.. Sob...

Dah la dok jauh. Balik raya laki kena keja pulak.

Terus sakit kepala aku ni. 


**update**

Lagi buat aku makin berasap bila bos kecik tengok slide untuk paper esok n suruh aku bersedia untuk dibantai sebab figure miskin tu naik. 

Salah aku ke figure tu naik???? Salah aku ke???? 


Kan dah meroyan. Huhuhu...


Bukan aku sorang pegang ID. So, aku tak boleh nak kontrol la turun naik figure tu. Keja aku update data n jaga statistik. Dia nak naik ke turun depends pada orang lain yang boleh update jugak.


Keja sama-sama 1 unit. Tapi bila figure naik tuding kat aku. Bila turun sama-sama sengih. Cuba time kena bantai tu pun sama-sama dengan aku jugak.






No comments: