SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, September 23, 2010

Anak dah kena sepak sampai mati pun ko sayang lagi kat orang tu???

Pelik kan. Orang tu dah sepak anak dia sampai mati pun dia still sayang. Kalau aku la, hish... Sepak dia balik sampai mati kot.

“Saya tak pernah marahkan dia (Mohd Fazli) sebab dia terlampau sayangkan anak saya, maka saya amat menyayanginya,”


Errr... Terlampau sayang la sampai budak tu kena sepak. Sebelum ni pun budak tu kena dera. Heran sungguh aku dengan mak budak ni.


Cerita lanjut korang baca la kat sini.

Al-Fatihah pada adik Syafiah Humaira Sahari.



1 comment: