SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, September 3, 2010

Hari ni ada orang nak belanja :):):)

Hari ni aku balik awal sikit. Pukul 3.30 aku nak balik. Hahahaha!

Sebab... Malam ni ada jamuan berbuka puasa. Makan besar punya yang aku dok shout kat twitter n FB tu. Hehehe...

Bukan buat kat hotel. Buat dekat depan hotel je. Eh, bukan makan kat lobi hotel. Tapi bangunan tu berdepan dengan hotel Bluewave kat Shah Alam ni. Siapa dok Shah Alam tau la bangunan apa. :):):)

Ala... Yang dalam tu ada bank Islam tu la. Apa lagi. :)

Makanan disediakan oleh Kuzie Catering. Huhuhu.. Confirm banyak gila makanan dia macam 2 tahun lepas punya jamuan berbuka.

Sedapnyeeee.... ;p~~

Ni kad raya ni tak ada yang mau lagi ke? Baru sorang je emel aku ni. Alang-alang menyeluk pekasam aku nak balik awal nak menyinggah post box pulak. Setem dah ada dah.

Lagi satu, tak ada ke sesiapa dapat snap lucky no tu? Pun tak ada orang emel aku. Aku nak get ready cari hadiah weekend ni. 

:):):)




No comments: