SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, September 20, 2010

Tunggu turn tukar sampai berjanggut ke???

Aku dah call cikgu yang mengajar menjahit tu. Sebab aku dah nekad gila. Nak belajar menjahit sampai pandai. Nak amik upah menjahit. Lepas tu berenti keja.

Tapi masa belum confirm lagi. Aku bz sikit 2-3 minggu ni. Hampeh kan. Heee...

Dengan ongkos nak kena kumpul. Roadtax pulak nak mati Jumaat ni. Aiyooo... Botak kepala ooo pikir pasal duit ni.

Dah la tadi call HQ tanya pasal pertukaran tu frust aje jawapan yang aku dapat. Sebab ada orang dah tunggu 6-7 tahun la. Ape la. Kena tengok pemberat nak pindah la. Apa penting nak pindah la.

Jadi boleh la memikirkan alternatif lain selain daripada mintak tukar yang zaman bila nak dapat tu.




1 comment:

PearlnScarf said...

alternatif nya bisnes sendiri jer.... good muv hunn...