SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, July 13, 2009

Thanks Rose ^_^

Saya telah mendapat award dari Rose. Hehehe.. Arigato gozaimasu ye Rose. Glamer sungguh i ni. Muahahaha! *perasan tahap nak kena lempang*


Rose ni kawan blogger saya. Dan juga bakal ibu yang comey. Nanti baby pulak buleh kenal-kenal ek. :):):):)





Okeh, mari menjawab soalan.


task 1: why do you think that you deserve this award?

-hohoho.. tatau lah pulak. aku dah lah suka merapu dalam blog ni. Selalunya emosi terganggu lah. Wakakaka... Rose dah bagi saya terima. Orang kata rejeki jangan ditolak. Jadi saya pasti lah tidak mahu menolak rejeki yang orang dah bagi.




task 2 : convey your appreciation to anyone for receiving this blog?

-terima kasih daun keladi. Kalau ada award bagi lah lagi. Hohohoh... *tamak* untuk frens n family yang dok masuk n baca blog senget ni saya amatlah berbesar hati. Datang lah selalu. Muahaha...




task 3 : give this blog to 11 blogger

-Haaaa... Siapa aku nak bagi nih..

Silakan terima award dari saya ni. Muka harus dengan senyuman. Ahahaha...

1 comment:

Momma Qiestina said...

Yay yay dapat award..
yay yay dapat award!

tima aceh besanku :P
lol.