SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 8, 2009

Barang baby

Macam nak keras kebosanan aje kat opis hari ni. Sebab aku tengah malas nak buat kerja. Ahahaha... Pemalas punya bakal mak orang.


Mengantuk pun ada jugak ni. Nak tido karang masuk pulak bos aku yang rajin meronda tu dalam bilik. Tak gemor sungguh.


Meh lah aku tunjuk barang baby yang aku dah beli.


Baju tu ada 6 pasang. Kat kampung ada lagi. Towel ada 2. Blanket ada 2 jugak. 1 tu free dari Mamil Mama Gold Club. Heheh...




Segala lampin, bootes, mittens, n barang-barang nak bawak pi hospital aku sumbat dalam bakul tu. Nanti nak bawak balik kampung.




Itu bukan baju anak aku. Tapi baju anak buah yang adik aku belikan. Budak mata besor kat bawah ni lah. Hahaha! Dah selamat sampai kampung pun bajunya. Kirim kat abah.




Fik si mata besor.




Benda alah yang besar-besar macam tab mandi baby semua belum beli lagi. Time balik kampung nanti baru nak beli. Konon plan nak balik awal 2 minggu sebelum tarikh due.


Jangan baby tak sabar nak keluar sudah lah.



No comments: