SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, July 21, 2009

Macam milkshake tapi bukan

Kepala weng-weng nih.


Sebab aku minum Biodex. Dah lama aku tak minum ni sebab pada aku benda tu tak sedap. Huhuhu... *ada ke ubat yang sedap*


Kaler hijau n buih-buih macam kan milkshake.. Tapi rasa amat saye x sukeeee....





Bila darah dah kurang ni baru lah terhegeh-hegeh ingat aku ada beli benda alah mahal ni. Banyak sachet lagi yang aku tak bancuh.


Kalau nak minum je mesti aku tutup hidung. Waaahhhh!!! Baunya amat menyengat.


Ni apesal pulak Celcom broadband aku tak boleh guna ntah. Aku nak buat kerja pun susah sebab server kat opis ni sengal yang amat. Adekah sebab hujan maka coveragenya menjadi amat mangkuk?


Nak kata aku tak bayar aku bayar je. Isk... Apekah cuba mencabar kesabaran aku.


Wuwuwuwu... Sangat pening lor.


No comments: