SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, July 3, 2009

Petang ni nak pi check up lah

Ingat nak mc je hari ni. Tapi ada orang terlebih rajin nak pi kerja jugok. Adik aku lah tu.


Semalam tido lewat. Gatai pi tengok cerita keliwon. Seram pulak lah semalam. Sikit-sikit buat aku terkejut. Macam minggu lepas adik aku kata lawak. Dia tengok sambil ketawa je.


Hari ni nak buat apa ek. Petang ni nak pi klinik lah. Patutnya check up esok. Tapi sebab esok abah datang. Jadi mari melapangkan masa anda.




Oh, bukan handphone aku yang kena virus. Memory card. Habis semua pic dalam 1 folder ni hilang. Hukhukhuk... Nasib baik ada lah jugak aku sempat upload sebelum ni.


Tapi pic dengan anak buah montel aku si Fik tu hilang tak sempat nak save. Weh, budak Yong, bagi pic Fik cepat. Nak tengok gigi jarang dia tuh. Wakakaka!


Memory card tu udah aku format balik. Nyampah aku tengok tulisan-tulisan aku tak faham dalam folder tu.


Oh, semalam yang aku sentap tu Abang Misai tak tau ek. Hohoho... Balik rumah petang tu aku terus tido sambil tutup hp. Dia call tak dapat so hp adik aku jadi mangsa. Hehehehe....


Dah tak sentap dah. Dah ok. Ngada-ngada je lebih. Muahaha! Hormon tak stabil lah tu. *tiba-tiba salahkan hormon*


Okie dokie, aku nak buat slide ni. *asek buat slide je lah kerja aku* Maybe 15hb kena present lagi. Dekat Gombak pulak tu. Macam lah aku tau jalan nak ke sana. Arrrr... Tak suke... Tak suke....


Hope diorang buat meeting pagi lah 15hb tu. Boleh tumpang kereta orang. Kalau petang tobatlah aku nak drive sendiri dengan tak tau jalannya.


Ok.. Ok... Jom pi minum dulu.



No comments: